Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ciekawe z tym peronem.Przecierz mają robić obwodnice pomiędzy torami a osiedlem poręba..
  Z tego co pamiętam, i to chyba z lubelskiej prasy wypowiedź nie tak dawno, to prezydent Żuk zapowiedział, że nie będzie obwodnicy pomiędzy torami a osiedlem ponieważ osiedla mieszkaniowe podeszły już zbyt blisko torów i dalej tam sie buduje i będzie budowało. Wiadomo, że nigdy nie mów nigdy, ale na razie z tego co słyszałam to nie ma w plananch budowy drogi. To już z dwojga złego wolę ten przystanek...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na ten moment nie wiadomo co z tą drogą pod torami, a raczej kiedy? Załączam link z 2012: http://wiadomosci.onet.pl/lublin/trasa-zielona-w-lublinie-co-dalej-z-budowa/6jxcd Ktoś wie coś więcej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale gdzie dokładnie ma być ten przystanek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja mieszkam na Porębie właśnie i kompletnie nie rozumiem po co ten przystanek. Na dworzec główny to my mamy z Poręby akurat dość blisko. Nie wiem o co chodzi? O przejście pod torami do lasu? Szkoda publicznych pieniędzy. Peron o długości 400 m? Przerost formy nad treścią. Nie lepiej to poprawić parę dróg w mieście? Większość to wertepy.
Jasne, dość blisko... Najpierw dymaj 2 kilometry na Widok, bo oczywiście przez 25 lat nie łaska było skonstruować linię autobusową z Poręby bezpośrednio na dworzec, a potem czekaj jeszcze godzinę, aż 45 łaskawie przyjedzie. Można też jechać 28, ale wówczas sam dojazd do dworca trwa 50 minut, więc już wolę iść piechotą. I tylko szlak jasny człowiek trafia jak wraca z Warszawy przed 23.00 przejeżdża 200m od domu i ma przed sobą perspektywę 5 kilometrów na piechotę zwłaszcza w deszczową noc...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale gdzie dokładnie ma być ten przystanek?
Zachodni koniec peronu mniej więcej naprzeciw Granitowej, przejście podziemne naprzeciw "Masztu Śmierci" Wschodni koniec, jakoś na zakręcie (będzie korekta tego łuku)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta decyzja o lokalizacji to chyba z czasów Gierka lub Gomułki czy jeszcze za panowaniema cara w rosji Polo komu tam dworzec był na tatrach i co nic niestaje narasta gnije i...... Tyle kasy moźna na inne zacznę żeleńskiego przeznaczyć PKP biedne niema gdzie X kasy na papierze wypchnąć budowa zajmie ze 4lata i jeszcze koszty wzrosną
Przez Północny nie jeżdżą pociągi w stronę cywilizacji, tylko na wschód. Gdyby przez Północny jeździły pociągi w kierunku Warszawy/Krakowa/Poznania, zapewniam Cię, że ludzie by stamtąd wyruszali, a tak muszą jechać z przesiadką na Głównym. Na zachodnim będzie inaczej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeden z najglupszych pomyslow wladzy lubelskiej ostatnich kilku lat jeszcze mozna to zmienic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Koszt prac to 3,5 miliarda złotych, a inwestycja ta została ujęta w rządowym projekcie Krajowego Programu Kolejowego."   ... to się chłopaki obłowią na tym kontrakcie.  :lol: 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeden z najglupszych pomyslow wladzy lubelskiej ostatnich kilku lat jeszcze mozna to zmienic
To nie władza lubelska to buduje, tylko PKP. Super że będzie ten przystanek, teraz miasto ma czas by pomyśleć o dojeździe do przystanku - najlepiej od razu zrobić drogę przy torach od Granitowej do Filaretów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wczesniej mówili o przystanku kolejnowym na os. Widok - przedłuzenie ul Filaretów, teraz mówia o porębie- czyli przedłuzenie Granitowej? czy mogłyktos podąc mapke gdzie ma byc ten przystenek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łącznice w rejowcu i w Zawadzie na trasie Lublin --Zamość !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wczesniej mówili o przystanku kolejnowym na os. Widok - przedłuzenie ul Filaretów, teraz mówia o porębie- czyli przedłuzenie Granitowej? czy mogłyktos podąc mapke gdzie ma byc ten przystenek?
  http://rury.kolej.org.pl/dokumenty/plan_sytuacyjny.pdf   Sprzed 2 lat, obecnie chyba jakieś jeszcze 200m w kierunku Granitowej to wszystko przesunięte...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
artykuł nie podaje najważniejszego dokładnej lokalizacji !!!!! MAPKA!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pogarda stolicy jeden tor na Wschód
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
będą mieli dużo bliżej na pociąg... To teraz jeździ się NA pociągach a nie pociągami (w pociągach)?Taki przejazd to chyba będzie się odbywał na dachu. DAjwniej (tuż po wojnie) tak się podróżowało,ale nie było trakcji elektrycznej więc nie było obaw że kogoś porazi prąd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JUŻ ZA PRL MOLOCH PKP, WTEDY BARDZIEJ PUNKTUALNY,CHOĆ ZACOFANY EKONOMICZNIE, PLANOWAŁ PRZYSTANEK LUBLIN CZUBY, W TYM CELU PRZESUNIĘTO TORY!!TERAZ ZŁODZIEJE Z PKP, CHCĄ WYPRAĆ KASE UE I UDAWAĆ,ŻE MOŻE ZA 10 LAT WBIJĄ PIERWSZĄ ŁOPATĘ!!APELUJĘ DO MĄDRYCH DECYDENTÓW UNIJNYCH, ZABLOKUJCIE TE ŚRODKI!!WON MATOŁY Z PKP!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak dla mnie super informacja, dużo podróżuję PKP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To zajebiście , teraz to juz bedą napier...ć klaksonami w dzień i w nocy. Wspólczucie dla ludzi mieszkających obok
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto wymyślił budowę w lesie???? To powinno być przed lasem koło Granitowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto wymyślił budowę w lesie???? To powinno być przed lasem koło Granitowej.
 
Kto wymyślił budowę w lesie???? To powinno być przed lasem koło Granitowej.
Sam jesteś Z LASU !!! To, co teraz jest lasem, to za kilka lat będzie mega-osiedlem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...